textum, textrum

Språket är en lekplats och ett staket.

Posted in litt by Terese on 16 december 2009

Har vinteruppehåll. Jag får alltså läsa fullkomligt frivillig litteratur. Vet knappt var jag ska ta vägen. Och tro inte att jag inte har att läsa; här står väntande olästa böcker i rader.

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jessica said, on 16 december 2009 at 6:48 e m

    Jag börjar ikväll :)

  2. H said, on 16 december 2009 at 8:15 e m

    På fredag händer det mig! Så himla roligt, fast massa beslutsångest. Har du bestämt dig?

  3. interweaves said, on 17 december 2009 at 12:26 e m

    Det är som om jag inte längre kan läsa utan direktioner. Rev av Doktor Glas igår, vilken hör till kurslitten, och idag begraver jag förmodligen huvudet i Processen. Också kurslitt, men båda verk absolut njutfulla. Jag börjar så.


Kommentera

