textum, textrum

Litteraturen ärvs i nedåtgående led som en visklek.

Posted in litt by Terese on 21 februari 2010

Boden den 26/9 1920

Bästa Ingrid

Jag skall nu skriva några ord till dig och tala om att jag lever å mår bra och hoppas att även du gör detsamma. Jag sänder dig ett lustigt kort utav mig få se om du känner igen mig. Du skall hälsa alla bekanta från mig Einar Hassar hälsar till eder. Adjö för denna gång.

Hälsningar från Hjalmar

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jessica said, on 21 februari 2010 at 9:47 e m

    Ååååh. Tänk om pojkarna idag skrev så fint? :)

  2. Caroline said, on 22 februari 2010 at 7:19 f m

    Mkt, mkt underbart!


Kommentera

