textum, textrum

Jag hör enkom vedpannan.

Posted in litt by Terese on 05 mars 2010

I förmiddags hade jag världens vackraste plats för mig själv. Jag låg på det där överkastet, med den där fina korven vid fötterna, läste Jane Austen och var mycket lycklig.

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Caroline said, on 05 mars 2010 at 6:49 e m

    Men alltså, tax!! Du är så lycklig!

  2. H said, on 06 mars 2010 at 9:50 f m

    ååh vad fint!

  3. […] sommaren kommer troligast tillbringas läsande på farmor & farfars lummigt täta gräsmatta, taxen bredvid. Jag måste även påkomma samt grundforska ämne inför c-uppsats, har någon förslag så […]


Kommentera

