textum, textrum

Varje ord har en insydd ros.

Posted in Sara Stridsberg by Terese on 21 juli 2011

Sara Stridsberg i Sommar i P1.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. pappan och havet said, on 21 juli 2011 at 10:17 e m

    åh vet du. nu ger jag henne en sista chans. jag har verkligen försökt tycka om både drömfakulteten och darling river utan resultat. jag liksom skäms över att jag inte kan ta texterna till mig – alla andra verkar ju kunna. tycker jag inte om sommarpratet vill jag aldrig mer höra talas om mänskan, gillar jag det får jag försöka börja om på darling river.

  2. Terese said, on 31 juli 2011 at 7:06 e m

    Hanna, som tur är måste man inte gilla allt som man borde gilla, jag kan t.ex. inte alls förlika mig med Ajvide Lindqvist, finner hans prosa mkt stagnerad.


Kommentera

