textum, textrum

Saker som är gula.

Posted in - by Terese on 01 december 2011

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. niclas said, on 01 december 2011 at 10:45 e m

    fick också hem dagboken nyligen, och är så otroligt peppad på den. men jag har fortfarande lite orbitór kvar, så dagboken får vänta. jag gillar din blogg förresten!

  2. Terese said, on 02 december 2011 at 11:25 f m

    Jag har halva Höger kvar, jag har sparat på det länge länge, ety det får aldrig ta slut. Och det är inte som att Dagbok spoilar, snarare gör oändligt rikare. Det är ju motsägelsefullt enär: jag har Cartarescutext kvar men älskar hur mycket man kan slita honom, prosan slutar aldrig förvåna, blända, gräva nya vägar.


Kommentera

